DRIVR

Advertorial: ModernSmart.be

becomeamodernsmartist1

Ik ga eerlijk zijn: qua driver-appeal scoort deze campagne iets minder dan de Switch Your Car-actie waar we het vorige week over hadden. Maar aangezien ik een fervent voorstander van Cars as Art ben, krijgt het opzet van de creatieven Troy en iFood eveneens een dagje aandacht. Al was het maar omdat we graag eens ontdekken wie van onze lezers een automotive kunstwerk uit zijn muis kan schudden. De hoofdprijs is immers een publicatie in de krant Metro én een Smart Cabrio voor de hele zomer…

Hoe kan je deelnemen? Heel eenvoudig: surf naar ModernSmart.be, download desnoods de Art Kit om wat beeldbewerkingssoftware in huis te hebben en upload je creatie op de campagnesite. De enige beperking die daarop staat, is het thema: Smart – The Perfect Car for the City. De digitale brievenbus gaat dicht op 7 februari 2010 om middernacht waarna de winnaars bekend gemaakt worden. Want naast die inlassing in Metro en een zomer lang cabriorijden, valt er ook nog respectievelijk een maand en een week Smart-plezier te winnen voor de plaatsen twee en drie.

smartmarkborgions

smartquartiergenerazl

Geen interesse in kunst?

Boek dan gewoon een testrit met een Smart Brabus op dezelfde site!

[Copyright Voorbeeld 1: Mark Borgions, Voorbeeld 2: Quartier Général]

Share Button

2 Responses

  1. Frexy says:

    Wat een leuke posters. Moest ik t eerder geweten hadden, deed ik ook even een poging om kunstige affiches te produceren. Maar het ontbreekt me nu.

    Niet dat ik de lekker retro posters van hierboven overklas though 🙂

  2. BertR. says:

    Ik heb mijn inzending net verstuurd. 🙂

Leave a Reply