DRIVR

Top 10: Merkslogans om Snel te vergeten (+ Sketch)

Merkslogans zijn marketing-bullsh*t gecondenseerd. Ze ontstaan uit de gecumuleerde duimzuigerij van een of meerdere reclamebureaus en zijn altijd lachwekkend – hoeveel centen ze ook gekost hebben. Maar gelukkig voor ons is er nog altijd baas boven baas – of beter gezegd: copy boven copy. Want zoals onderstaande top-10 flagrant aanduidt, is de ene sloganbedenker nog een grotere cock dan de andere…

top10merkslogans

FYI: Deze slogans zijn momentopnames van oude campagnes in verschillende landen

10. AUDI: “Everyone dreams of an Audi”

9. BUICK: “Isn’t it time for a real car?”

8. SEAT: “Seat. Auto emocion”

7. FORD: “Ford. Designed for living. Engineered to last”

6. CADILLAC: “The Penalty of Leadership”

5. KIA: “The Car that Cares”

4. HYUNDAI: “Driving is believing”

3. CHEVROLET: “The road isn’t built that can make it breathe hard!”

2. SUBARU: “Driven By What’s Inside”

1. VW: “Relieves gas pains”

Wijlen komiek Bill Hicks’ woorden galmen vandaag weer klaarder dan ooit…

Share Button

Leave a Reply