DRIVR

FotoSpecial: 83e Salon International de Genève

De 83e editie van het Salon International de l’Auto et accessoires de Genève was net als vorig jaar uitermate genietbaar: tientallen (wereld)premières – veelal in persona toegelicht door hun geestelijke vader – aangevuld met het allerbeste wat de sector te bieden heeft. En dat in een gemoedelijke sfeer, op beperkte oppervlakte en met een strakke organisatie. Maar we zouden DRIVR niet zijn mochten we de fine fleur niet opnieuw op eigenzinnige wijze gekadreerd hebben. Enjoy!

2013_geneva_motor_show_photo_special_012013_geneva_motor_show_photo_special_36

2013_geneva_motor_show_photo_special_382013_geneva_motor_show_photo_special_53

2013_geneva_motor_show_photo_special_452013_geneva_motor_show_photo_special_28

2013_geneva_motor_show_photo_special_262013_geneva_motor_show_photo_special_27

2013_geneva_motor_show_photo_special_292013_geneva_motor_show_photo_special_49

2013_geneva_motor_show_photo_special_312013_geneva_motor_show_photo_special_23

2013_geneva_motor_show_photo_special_162013_geneva_motor_show_photo_special_15

2013_geneva_motor_show_photo_special_572013_geneva_motor_show_photo_special_12

2013_geneva_motor_show_photo_special_472013_geneva_motor_show_photo_special_03

2013_geneva_motor_show_photo_special_522013_geneva_motor_show_photo_special_30

2013_geneva_motor_show_photo_special_192013_geneva_motor_show_photo_special_20

2013_geneva_motor_show_photo_special_182013_geneva_motor_show_photo_special_66

2013_geneva_motor_show_photo_special_322013_geneva_motor_show_photo_special_44

2013_geneva_motor_show_photo_special_622013_geneva_motor_show_photo_special_65

2013_geneva_motor_show_photo_special_702013_geneva_motor_show_photo_special_67

2013_geneva_motor_show_photo_special_552013_geneva_motor_show_photo_special_71

2013_geneva_motor_show_photo_special_502013_geneva_motor_show_photo_special_51

2013_geneva_motor_show_photo_special_082013_geneva_motor_show_photo_special_69

2013_geneva_motor_show_photo_special_632013_geneva_motor_show_photo_special_61

2013_geneva_motor_show_photo_special_722013_geneva_motor_show_photo_special_39

2013_geneva_motor_show_photo_special_022013_geneva_motor_show_photo_special_14

2013_geneva_motor_show_photo_special_482013_geneva_motor_show_photo_special_68

2013_geneva_motor_show_photo_special_372013_geneva_motor_show_photo_special_58

2013_geneva_motor_show_photo_special_212013_geneva_motor_show_photo_special_34

2013_geneva_motor_show_photo_special_542013_geneva_motor_show_photo_special_63

2013_geneva_motor_show_photo_special_072013_geneva_motor_show_photo_special_04

2013_geneva_motor_show_photo_special_35

2013_geneva_motor_show_photo_special_17

[Foto’s & copyright: Pieter Ameye]

Share Button

13 Responses

  1. Stijn says:

    Opnieuw een mooi overzicht, fijn te zien dat Fiat nog steeds dezelfde beschermhoezen voor de 500 gebruikt. Gaan al flink wat salons mee maar blijven leuk!

  2. Nuvolari says:

    Mooimooi. Heeft die 4C dezelfde achterlichten als de Mito? Wat was jullie algemene indruk van de bouwkwaliteit van de 4C?

  3. Pieter Ameye says:

    Ik kan mij vergissen, maar volgens mij zijn het de units van de 8C (hoewel iets kleiner misschien). De bouwkwaliteit zag er goed uit, maar echt grondig hebben dat niet kunnen bekijken/testen/voelen, aangezien de auto’s strikt gesloten bleven. Maar dat er hier en daar duidelijke ingrepen zijn geweest om de kosten te drukken is wel duidelijk. En dan zijn er nog die voorlichten…

    Ter vergelijking die van MiTo:

    Alfa Romeo MiTo

  4. Nuvolari says:

    Hmmm, die van de mito komen toch wel dicht in de buurt. Zou kost-technisch wel logisch zijn. Dit zijn die van de 8C:

    • Pieter Ameye says:

      Nu twijfel ik terug. MiTo zou inderdaad het meest logisch zijn. Niets mis mee natuurlijk want die waren met voorsprong het mooiste detail van de MiTo.

  5. Nuvolari says:

    Oei HTML code niet doorgekomen:

  6. cinquecento says:

    TOP fotografie!! Nu wil ik nog harder gaan, maar kan jammer genoeg niet 🙁

  7. Marc Van Linden says:

    achteraan is hij zeker mooi (met of zonder die lichten van de Mito), maar die koplampen …. en de zijspiegels …. zijn precies wat buiten proporties (vind ik).
    @ cinquecento: harder gaan ? overstappen op de seicento dan !? 🙂

  8. Marc Van Linden says:

    oh ja, en bedankt voor de mooie foto’s Pieter !

  9. heidekonijn says:

    Alfa kennende is het misschien beter een jaar te wachten tot op zijn minst die koplampen worden aangepakt. Misschien wat naar achteren en wat persex over zoals bij de Sbarro Diva? Of misscjien passen die van de nieuwe Giulia erin maar willen ze dat nog even achter de hand houden?
    60k is wel erg dicht in de buurt van een Exige S trouwens.

  10. Thierry 911 says:

    Baby Ferrari die 4C! Ik vind het wel iets hebben maar voor die prijs moet de kwaliteit van het interieur en de gebruikte materialen er wel naar zijn.

  11. Pieter Ameye says:

    Bedankt iedereen! Altijd leuk om horen.

Leave a Reply