Amateur- en andere astronomen kunnen nu ook bij Bugatti terecht voor extra zicht naar boven.
Van de Chiron komt er, in tegenstelling tot zijn voorganger Veyron, géén open variant. Als reden geeft Molsheim aan dat daardoor de koetswerkstijfheid al te zeer in gedrang zou komen. Maar wie niet sterk (genoeg) is, moet slim zijn. Vandaar dat de ingenieurs nu met een tussenoplossing komen in de vorm van een dubbel glazen dak boven de bestuurder en zijn passagier.
Maar Bugatti kennende zijn het niet zomaar glazen panelen. Het gelamineerde glas bestaat uit vier verschillende lagen, elk met hun specifieke functie. Eerst en vooral wordt daardoor ongewenste buitengeluiden geweerd. Tevens wordt ook infraroodlicht geweerd om zo de binnentemperatuur binnen de perken te houden. Een derde laag is dan weer getint. De vierde en laatste laag moet dan weer ultraviolet A (UVA) en ultraviolet B (UVB) licht buiten houden.
Behalve de extra lichtinval binnenin heeft het dak nog het bijkomend voordeel dat er 27 mm extra hoofdruimte beschikbaar is. De technische eigenschappen blijven ook gelijk aan die van de coupé. Bugatti presenteert de Chiron met Sky View-dak eind augustus op het Concours van Pebble Beach, California.