Share a little biographical information to fill out your profile. This may be shown publicly.

 

We sturen je per e-mail een wachtwoord toe. Soms komt deze e-mail in je spambox terecht.

De woorden Driftworks en Murciélago LP640 in een en dezelfde zin doen het ergste vermoeden. Minder is waar.

Bonafide supercars vertimmeren doet de puristen vermoedelijk huiveren. Maar aangezien Driftworks-eigenaar Phil Morrison’s LP640 reeds een hard leven achter de rug had, is de Italiaanse stier allerminst in slechte handen gekomen. Doorheen de reeks neemt Morrison ons op sleeptouw in een project waarin de Lambo onder andere geconverteerd wordt naar achterwielaandrijving, de e-gear versnellingsbak ingeruild wordt voor een handgeschakeld exemplaar en de atmosferische V12 een stel knappe individual throttle bodies (ITBs) aangemeten krijgt.

R-GT

Maar er is meer. Want als Morrison’s oog valt op enkele originele Reiter Engineering R-GT koetswerkpanelen, krijgt het verhaal een interessant wending. De verschillen tussen de standaardauto en de circuitracer zijn immers groter als gedacht.

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4

Deel 5

Deel 6

Deel 7

Deel 8